Sms fail.

Jag smsa med Mattias(idag) & så skickade han
- Inget sp. <3 dd? <3
Så skulle jag svara
-Är inte du med Vinne? Jag gör typ iiiiiingentiiiiing! <3
Vem tror ni smset kommer till?
Min syster xd Hahah pinsamt..

Okej kanske inte
Men de jag mena med rubriken var de här..
Jag & Matte smsa för typ 2 veckor sen..
Så skrev jag
- Jag älskar dig mäst i helva universum, de vet du va?
Så kommer mamma in på mitt rum & bara,
- Men vilket gulligt sms Jenni, jag älskar dig med.
Jag bara ööh? Tar upp mobilen & inser att skicka smset
till mamma ist för Mattias..
Tror jag & Johanna skrattade i hjäl oss då. xd

Kommentarer
Postat av: din älskling

fin bild älskar dig nu ska jag få en kram nästa gång vi ses för det skrev du på bdb<3333333

2011-05-09 @ 19:44:31
URL: http://har ingen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0