Övernattning..


Vaknat på morgonen.. ;)

Sovandes.. Elr inte..

Här pussas de ! :*

Älskling showar! ;)

GOOOOODIIIIS! Men vi åt 3 bitar tillsammans jag & Mattias hahaha..

Ja kvällens sammanfattning;
Vi åkte till Thurevallen, spelade brännboll tjejer mot killar & vet ni vad?
TJEJERNA VANN FÖR EN GÅNGS SKULL! :O Ohyeah, sen stack vi hem
till mig & bädda och fixa. Sen börja kvällen.
Eve låtsades som om hon hade mensvärk då jag, Jonna & Eve stack..
& fyllde på vatten och sen ringde killarna & sa att där var våldtäcksmän
gick på de gjorde dom. Dom kom springandes & där stod vi med vatten.
Haha, sen byta vi om & hade galet kul. Jag sov 1,5 timme..
ALLA var vakna klockan 4 hahaha.. Dom enda som faktist somna typ 11
var Niklas & Clara.. HAHAH ! ;)
Ska se om jag kan få bilderna från Sövde av Maja! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0