Klassresa&övernattning at my house?

Nästa vecka är det dags för vår klassresa i Sövde! Ska på en äventyrskamp med typ 10 grenar. På kvällen är de tänkt att vi ska sova över skulle typ sovit över hemma hos Clara & ha Annies tält men de gick inte. Så jag snacka med mamma & så, hon kom fram till något smart som jag berätta för Evve & evve tyckte de lät super! ;)
Vill ni veta? :P Min & mammas konversation;
Mamma - Men ni kan väl sova i uterummet?
Jag- Nej mamma vi vill tälta.
Mamma - Ja men va i trädgården då..
Jag - Öh ja, med vilka tält då? & vi vill ju spela brännboll.
Mamma - Ja men jag kan ringa Christian & fråga om hans tält, sen kan vi ju köra er till fotbollsplanen & sen hämta er där.
Jag - öh, ja de låter ju faktiskt bra..
Mamma - Ja så kan vi hjälpa er grilla på kvällen. & om de börjar regna så kan ni bara flytta in i uterummet och ni kan ju spela Wii på kvällen om ni vill de !
Så ringde jag till Eve & jag ska snacka med Susanne imorn! Riktigt taggad om de blir så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0