Hemma på Tellsjö.

Så, det tog 1,5 h för att lasta Oboy.. Sen var de bara att åka till Börringe. Måste medge att de skar i hjärtat i att se honom vara kvar i hagen när vi åkte med en tom transport hem..
Dock blev det lite problem under lastningen, vi skulle se om det hjälpte att Lass var där, men de gjorde de inte så jag skulle släppa in Lass i hagen & då resulterade de i att han blev så stirrig & sparka bakut & de rakt på mitt knä/lår. Så jag har ganska ont nu.

Imorn, kommer nog Erika hit så vi sk fota! :) Men jag har körträning kvart över 12 men hon får följa med dit! :)
Nu ska jag äta, sen ska jag rida tror jag! Måste göra de, har inte ridit på 3 dagar. Ska rida i paddocken & ska se om någon vill följa med annars rider jag med musik i öronen! :)
Nu ska jag äta, hörs senare !

Hejdå, & tack för de du lärde oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0