HEMLIGHTEN / BESLUTET!

Hah, har hört att någon var nyfiken? Hur ska jag göra?
Skulle vi låna om Oboy tills i vinter?
Hittade jag en ny ponny?
Ja de finns många frågor.. Nu ska ni få svar&veta allt.

Först & främst, de är klart att jag kommer behålla Lass!

Vilka hästar snackade vi om?
* Mini Gaga ägaren lät skum, så de blev ett nej.
* 3 shettisar hittade bättre.
* Shettis&föl bara inte blev så.
* Axtorps Calvin Klein vi kom fram till att vi skulle ha 3 hästar.

Ja där fick ni veta de! Så vilka 3 hästar?
Jo Lass såklart!
Sen kommer vi köpa Oboy! (vet inte varför.. :s )
&& sista hästen... är en liten shettis!
Men jag har inga bilder & ingen information om den
så ja.. Men eftersom Oboy då kommer stanna, resten av hans liv
så kan ju vi flytta hästen när vi vill elr måste den komma den 6:e?
Nej naturligt vis inte, vi ska flytta ner hästarna på bete när hagen är klar,
men hästen kommer komma någon gång nästa vecka troligtvis! :)

- Jonna&Lass! :)

Kommentarer
Postat av: Erika king Jönsson

Då kommer jag och fotar! :D<3

2011-05-07 @ 10:02:35
URL: http://brunettfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0