Hejsan bloggen!

Hejsan alla! :) Ni som läst på min andra blogg SL vet ju redan att jag bestämt mig för att ta bloggpaus där. Så nu kommer här uppdateras lite hästgrejer men samtidigt kommer de ändå vara jag. Jag har bytat så jag nu mobilbloggar hit! Så mycke bättre updatering, men eftersom jag ska in till Trelleborg nu för lämna min älskade Iphone & min andra älskade Acer så kommer de ändå bli halv uppdatering. För jag håller på att ladda experian nu & sitter vid mamma och pappas dator. Sen ska jag hem till min älskade pojkvän som jag inte sett på 4-5 dagar! :(
Headern kommer ändras & troligen designen också! Ska se om jag kan skaffa minneskort till xperian för de har vi inget så jag kan uppdatera er med bilder.. Det låter väl bra? ;) Så nu kommer denna blogg sprängas med uppdaterniing men ännu mer när jag får min Acer och kan priiinta bilder. Såg innan när jag kolla på batteriet att där var en röd grej så jag tror de är fuktskada, hur nu de kan ha gått till? Men de kan vara något annat, men om de är fuktskada, tror jag bara de är till att byta batteri så hoppas de så jag iaf kan få med mig den hem! :D
Nu ska jag gå & fixa mig för vi sticker nu! HAYAY

Kommentarer
Postat av: Erika

Deal? du besöker min blogg varje dag& jag din ;) så får du kommentarer. <3 okej ?? ;) skriv svar på min blogg.

Älskar dej syster !

2011-05-02 @ 17:16:50
URL: http://brunettfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0