Hejhej!! Sitter i bussen påväg till väståk...

Hejhej!! Sitter i bussen påväg till väståkra nu!! :-) johanna kunde inte följa med till mjällby & jag får hoppas angelica kan. :-) jag har inte pluggat på spanskan.. Smarthead jenni.. Not...:-P mina smileys på xperian är så fucking bäst. Eheh, engelskam var helt särig inget gick som de skulle helt utspårad lektion med andra ord. Idag ska angelica kanske följa med mig hem.. :-P kul att min pojkvän kollar när jag skriver och rättar mina fel så han höll på att andra till bosniska.. Smart mattias 10 poäng, not..<3 hahah jag vet inte vad jag ska skriva men dröjjer ut på tiden. Nu visar oskar en bild, jag tyckte de va askul att mobba han och matte för malmö losa!! Nu dampar jjohanna som försöker skicka mess till mig hahah. Hejdå nu e vi på vääståkra.. :-P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0