Godmorgon! :)

Hejhej bloggen! Idag är jag tidig! ;) Jag har redan gjort allt jag ska så som ge hästarna mat, hö, ta av täckena, blanda ny mat & se till så dom har vatten och har även ätit och gjort mina uppgifter! Duktigt tjej! :)
De är typ jag sköter allt ute hos hästarna nu, morgon(ska vi göra tillsammans med jag gör de själv ändå för hon inte går ut. -.- ) Lunch (ska hon ha, men hon har skitit i de ett antal dagar så jag gör de själv för allt ska bli rätt. & till sist kväll, den ska vi också gå ut tillsammans men, de blir bara jag som gör de ändå..
Okej, nu ska jag berätta hemligheten för er, .... MINA NYA HÄSTAR KOMMER IDAG! :D <3
&& jag är verkligen helt super taggad! Men först blir de drama i skolan på elevens val hela dagen, sen kör & sen ska jag äntligen få träffa mina nya busungar! Fyfaaan vad kul de ska bli  !
Självklart ska ni få se dom !!!!! :D
Men jag vet inte om dom har något riktigt namn än elr de är upp till oss! :)
Men de får vi se! :D
Aja.. ;)

En sak ni inte visste om min familj; - Min lillasyster har varit ute på blocket en gång.. HAHAHHHAHAH
(Skratta om ni vet vilken anledning annars inte! De är inte så som ni tror! :P  )


Denna bild gillar jag fruktansvärt mycket! <3

Kommentarer
Postat av: Räkan!

du måste fota dom & lägga upp dom på bloggen :D



- saknar dej. när har du tid att umgås ?

2011-05-11 @ 15:22:06
URL: http://brunettfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0