Godmorgon! :D

Hejhopp! Nu ska jag snart till skolan där de väntas med engelska sen vidare till väståkra för språk & sen avslutas det med slöjd! Ganska chill dag elr hur? ;) När de gäller mobilbloggningen kommer inläggen vara halvdöda & så.. Då jag inte har något minneskort i xperian för min bror håller på att leta upp de! :) Jag är sjuuuukt taggad tills på Söndag! :D Kan ni gissa varför hah? Trelle spelade ju hemma mot djurgården & vann me 3-2 !!! :D Igår spelade Malmö & ifk göteborg & vem tror ni vann? JO IFKGÖTEBORG!!! oooorh, äälska! <3 Thih,på söndag väntar Mjällby på oss! Nästa söndag så väntar.. ELFSBORG HEMMA! :D Ja, idag när jag kommer hem ska jag rida ! :) & även hålla koll på min lillasyster och hennes kompis suck.. Hahahahaha! Nej ska jag se hur de blir ska nog färga håret idag också! :D
Byye! Messar från bussen sen !
Btw, min älskade lillasyster Johanna SJöstrand ska nog me mig till Mjällby också, troligt vis min man också! HOPPAS DÅ BLIR DE EN TOPPENDAG ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0