Godmorgon bloggen!! :-) Sitter nu i bilen ...

Godmorgon bloggen!! :-) Sitter nu i bilen påväg till trelle ska hämta upp nilsson först. :-) vaknade för en timme sen alltså halvåtta & då hade jag liiiiite panik... Mamma o pappa visste inte ens när vi skulle åka så dom kunde inte väcka oss. Haha lyssnar på barbie girl..:-P okej jag är taggad, de är troligen alla andra också så kom igen tff!! :-D ni som undrar var ligger mjällby? Jo mot blekinge hållet.. Jag trodde de var i halmstad men nejdå, mjällby är bara en liten byhåla mot blekinge lika stort som stora beddinge.. Tänk om vi skulle häft vångavallen ute på åkern.. De hade varit ganska coolt eller vad säger ni? Ha en bra söndag för de ska jag ha hey! :-P


Kommentarer
Postat av: Erika

Vem vann idag ? ;) <3 Tff eller mjälby ?

2011-05-08 @ 19:55:09
URL: http://brunettfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0