Förlust, men många vinster?

Hej! Pappa förlorade matchen, kul att dom snacka skit om honom, så stod vi där & vi bara - De är vår pappa dom bara Oj, ja han är bra. Vi bara mmh, sure att ni tycker.. Kollar på Semifinalen av Eurovision songcontest, skulle sett Kniven mot strupen som skulle varit i Trelleborg men tydligen i Oxie idag. Har precis snackat med älskling, lite kul att han håller koll på vilka bloggar jag läser, för han undra om jag läst den & den.. (L)

Men iaf, under matchens gång så snackade min syrra& hennes kompis om damlag (min syrra har varit inne på detta tidigare) & dom börja jaga folk! & jag ska vara med.. :P Så de blir 'träning' på tisdag.. Det är inte säkert jag kommer fortsätta då jag har hästarna!! & dom är prio 1 ! Handbollen 2 & någonstans där ska skola & kompisar få plats.. Aja, tänkte säga godnatt nu!
Goodnaaatt! :* Imorn står drama på schemat i skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0