fail i skolan..

Jag tog av mig min pojkvänns tröjja då jag inte skulle
spilla färg på den på slöjdlektionen vilket innebar att jag
stod i linne, detta blir konsekvenserna;

Anton- Du jag måste berätta en sak.. Nej de är pinsamt för Oskar.
Evelina står & fnissar i bakgrunden kommer fram till mig..
Evelina- Oskar är kåt i dina pattar. *ASG*
Jag- Hahahah va? OMG!
Oskar- Men Jenni, ska jag trösta dig? Jag är inte den enda..
Jag- Va?
Anton, Fabian & Vincent ställer sig framför mig..
Anton - Vado jau kollar vel ente?

P i n s a m t  !

Okejj, detta va kanske inte ngt jag skulle skriva på bloggen, men aja.. Fail uttahelvite!


Kommentarer
Postat av: Erika king Jönsson

HAHA :D

2011-05-04 @ 07:09:25
URL: http://brunettfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0