Anledning till att inte blogga?

Hej, det känns verkligen som jag har en anledning till att inte blogga.
Jag mår verkligen inte bra, det är inget farligt de är liksom bara tankar & känslor.
Tänkte berätta mer om sjukhuset & varför jag mår dåligt så behöver ni inte fråga..

Det är ju så att jag var på sjukhuset & jag fick göra prover hit & dit.. De kom fram till att vi skulle testa en sak..
Känner man mig så vet man att jag ääälskar godis, mjölk, chocklad osv. Alltså mjökprodukter. & sjukhuset kom fram till att jag skulle testa utan mjölk 3 veckor, sen laktos i 3 veckor & om 6 veckor så händer något annat..
Och jag vet att de låter astöntigt, men typ att komma hem & måste fråga - är de mjölk i maten?
Kommer in i en affär, kan inte göra som tidigare, ta glass, chocklad elr godis. Ser hyllor fyllda men vet att jag inte får äta de på 6 veckor.. Sätter mig i en bil, i ett rum elr någon annan stans, ser alla andra äta de jag inte får.
Nej jag vill inte gå in mer på de.. Men de har inte hjälpt att jag inte kunnat snacka, se elr ha min pojkvän ifrån mig sen i torsdags. De hjälper inte att min lillasyster smällde till mina händer idag så jag tappa min Iphone rakt i asvalten & den pajjas så den ska in imorn. Så vad hjälper? Inte att man tjatar på mig. Nej men seriöst vad hjälper? Att Tff vann mot Djurgården? Ja visst de hjälpte lite, att när vi gick hem börja de sjunga Jenni Lindwall ole? Ja lite, men de drogs ner direkt när 'dom' började tjata igen! :(
Så snälla, vänta.... MIN POJKVÄN SKREV ! HAN ÄÄR HEMMA! Lite bättre, men orrh, nu pajja han de igen! :O(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0