2 grymma ridpass!!

Hej! Är nu färdig fixad i stallet & har ridit båda hästarna! De var nog absolut de bästa ridpassen jag ridit på dessa på killarna! :D

Oboy; Började värma upp, på grusvägen. När vi var klara så började jag korta tyglarna & få fram honom i form och han var litte tittig när vi gick ut på slingan där de stog en vagn på åkern, men när han vant sig vid den började han sammarbeta med mig. Han gjorde som jag sa & trampa under sig & gick i form. Sedan fattade vi galopp, gick riktigt stadig.. Asså kan inte beskriva känslan var nog de bästa passet jag ridit på honom! Sen hade jag ställt fram däck till Lass & då avslutade vi med ett skutt sen skrittade vi av!

Lass; Skrittade fram på grusvägen & så.. Men han var så jäää*la pigg! Så han studsa & så, han har aldrig varit så innan så jag lätta på handen & han rusa fram ! Sen så hoppa vi några skutt & han var riiiiktigt fiin! Sen lät jag han galoppera eftersom han var så pigg! Han är alltid så snäll, gör ingenting men idag var han verkligen aspigg.  De får han gärna vara en gång i veckan! :D

Har precis duschat & ätit så ska kolla klart på Neew Moon nu goodbye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0