Utan dig ingen mig! ♥

Vi ses inte ofta, brukar inte höra din röst,
men jag vet var jag ska gå när jag behöver tröst.
När något sviker, eller någon är i nöd
är du alltid där & ger dom ditt stöd.
Jag hatar att jag bor så långt ifrån dig,
men en dag ska du flytta ner till mig.
Även om Ödåkra glänser,
så sätter kärleken inga gränser.
I sommar ska jag ta mitt pick&pack
och komma ner till dig, om du står
där med öppen dörr&tar emot mig.
Det var över ett halvår sen vi sågs sist,
Och sedan dess har mitt hjärta brist.
De finns ett hål i mitt hjärta när inte jag är med dig,
jag älskar när ditt namn lyses upp på display'n.
När natten är läskig & skrämmer är de dig jag tänker på,
då blir mina drömmar så söta så.
Att vara med dig är roligare än att gå på fester.
Och vara med 100-tals gäster.
Gud va underbart livet kan vara,
när jag är med dig finns ingen fara.
Jenni&Malin, de står skrivet i sten,
vi träffades en sommar, med bara ben.
Ett bröllop som tog oss närmare,
även om du klagade fast ni hade poolvärmare.
Med dig kan jag säga vad jag tycker & tänker,
när du på mig vatten stänker.
Även fast din mascara skulle rinna,
var de jag som skulle vinna.
I poolen gick du ner,
ganska enkelt som du ser.
Jag ska gå med dig i överallt även fast det finns hinder,
även om vi hamnar bakom polisens cylinder.
Överallt dag&natt ska jag säga dig att
jag älskar dig, för att du är du,
för att du alltid får mig att må så bra,
för att varje gång du ler, så fylls mitt hjärta med glädje,
när jag känner mig ensam i min säng när jag gråter,
tänker jag på dig så blir allt bättre, vad det än är du har
problem med, så ska jag hjälpa dig,
när du behöver en tröstande hand, ska jag ta dig i min famn,
jag ska bara dig tills mina ben sviker, genom eld och vatten,
genom hav och öknar, bara du mår bra.♥
MalinGustavsson♥JenniLindwall.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Jag har skrivit texten, tack för ni inte kopierar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0