This is so boring!

Hej allihopa, vad gör ni? Antar att ni inte har lika tråkigt som mig..
Har verkligen ingenting att göra, så sitter här vid datorn men ingen är typ inne
jo Greger så de underlättar lite gran! :)
Skjorta kavaj & röda byxor röda byxor röda byxor
Skjorta kavaj & röda byxor röda byxor röda byxor
Skjorta kavaj & röda byxor röda byxor röda byxor
När jag säger Sture säger ni plan Sture - plan
Sture-plan Sture-plan
När jag säger Sture säger ni plan Sture - plan
Sture-plan Sture-plan
När jag säger Sture säger ni plan Sture - plan
Sture-plan Sture-plan
Har ni hört den låten? ;)
Den är väl inte världsbäst men den fastnar i hjärnan & är ganska rolig! :)
Sök på Sture-p på youtube det är med Peter Nilsson (Kissies bror)
Aja, hörde på Kissies låt Success den var väl sådär har fekat hennes
röst så otroligt mycke.. & nej de e inte skvaller hon har själv sagt de
på hennes blogg..
Wiho nu skriver Simon för Johanna typ dog?
Nä nu skrev hon igen, wiho! :D
Uppdaterar mer snart när jag vet om vad.. Haha
det är sjukt niceigt att skriva på detta tangentbordet så hade kunnat
fortsätta i evigheter! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0