Nu har jag fattat ett beslut...

... Jag ska sluta äta godis. :( Elr asså på helgerna ska får jag äta, men jag brukar typ äta glass & så, speciellt nu när de är lov & inte har varit träning. Mår inte alls bra då! :( Nu måste jag ut & springa och hålla mig igång. Även om handbollen pausar. Hahah, bara var ett sånt ryck jag fick hahaha. Usch, känner mig fet efter de godiset jag ätit ikväll, efter ridningen imorn ger jag mig ut & springer!!! :)
Någon som hackar på med att sluta äta godis?
Johanna är på! ;)
NU ska jag fortsätta mina trevliga konversationer med Marcus Beck, Hassan El Dawi &Johanna Sjöstrand! :D

Kommentarer
Postat av: Hassan

BRA INGEN GODIS :D

2011-04-24 @ 22:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0