Matchen avslutad..

Hej, nu är matchen avslutade det blev 1-1. Thommie Persson från TFF gjorde mål i 49 minuten! :) Sen så kvitterade Halmstad runt 60/70:e minuten. Matchen var ingen vidare för något av lagen då allt var helt fel. Thommie Persson uttalade sig om att Gefle matchen hade tagit kraften ur benet på dom & att det var skönt att få en poäng eftersom det inte var någon höjdar insatts! :) Ett poäng mer, de är iaf något ! :)
Känns skönt att Malmö började sin start med 4-5 raka vinster men nu idag möter om Elfsborg som leder med 3-0 sist jag kolla! :D Goo Elfsborg! :D Nu ska jag byta om fast vi ska börja grilla sen.. Ska rida ut i de mysiga vädret, antagligen barbacka, men blir kanske lite jobb på slingan ändå! :) Iaf, hörs sen! :D Btw, spelar Trebborg hemma den 1 Maj mot Djurgården, då finns jag på plats! :D Bara 6 dagar dit! Det går snabbt.
Jo om uppdateringen blir dålig är de för jag inte mår så bra.. Krampar i magen en hel del mamma tror de är migrän&pollen då mitt huvud inte heller är riktigt på topp.. Så har ätit lite panodil idag oups? Haha, ska kanske rida Oboy idag också tror de, så han blir de iaf på slingan då lilla syster antagligen inte ska rida aja, nu ska jag  byta om hade bra ! :)

Kommentarer
Postat av: Hassan

1: Bra fotboll det var

2: MALMÖ FÖRLORA!! :D

2011-04-24 @ 22:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0