Hejsan hoppsan! :D

Hejsan hoppsan i lingon skogen! :)
Sitter här hemma hos min gudmor! :)
Vi har precis ätit påsklunch, m u m s.
Imorn blir det riktigt soft! :D
Förutom att jag behöver gå upp tidigt för att vara på en konsert vid 9, menmen.
Halv tio börjar genrepet, sen börjar de 11 så slutar de runt tolv halv ett,
sen ska vi sticka till hamnen i smyge & äta glass, sen hem grilla,
och ta in de för att sen sätta igång tv:n & se halmstad-trelleborg.
Sen ska jag ut & rida & fixa andra övriga stallsysslor! :D
Riktigt soft! :)
Fick ett 'påskägg' innan av Åsa&Stefan (mina andra gudföräldrar)
men ägg & ägg, de va ett present kort från gina tricot i en
presentförpackning fylld med godis! Ännu mer m u m s! :D
Nu har Hassan lovat att han ska kommentera! :D
Har bevis kolla;
Eyyyyyy yo! ;)
Vad ska vi mer skriiiva om? Har hela kvällen så bara säg till! :D

Kommentarer
Postat av: Hassan

hahaha aa ASS BRA Blogg :D

2011-04-23 @ 19:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0