GEF-TFF

Sitter nu hemma i soffan & kollar på Gefle - Trelleborg eftersom jag inte kunde åka dit själv. :(
Det står 1-1 & de var Marcus Pode som gjorde Trelleborgs mål.
Dock kvitterade Gefle en halv minut efter.. :(
Shit, nu blev Asp skadad! :O Jäkla Gefle lagkapten..
Adelstam tar frisparken.. Men Gefle nickar ut sen & de blir..?
HÖRNA!! :D Den tar Adelstam också! :D
Och Gefle sköt ut.. Visst e de kul när jag uppdaterar samtidigt som jag kollar på tv:n? ;) HAH
OMG! Shit, hahah TACK MELANDER! :D
Han sköt bort bollen de va typ 7 cm ifrån! :O
Nilsson Guimar skjuter, & den går ut till hörna..
Adelstam lägger.. Och..
Tff sköt ut! :(
Shit nu fick Gefle hörna.. :o
Den blev lång & kom till Noring! :D
Nu skjuter Noring ut & ... Gefle fick den..
Okej nu måste jag nog sluta om inte jag ska rapportera hela matchen..
Nu kom mamma&pappa de betyder att vi snart ska äta bakad potats & bacon! :D
MUUUUUMS! (L)
Hörna för jensen..
KOROMA SÄTTER DEN!!! YEAH 1-2 !!!!!!!!!!!!!!!!!
Min bror syntes på tv! (L) Okej hejdååå! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0