fuck, helvetes jävla..

Nu skulle Marcus logga ut! :( Nu har jag inget annat att göra..
Marcus & ja hade ju värsta bästa konversationen..
Nu är klockan 23:59 men lär väl snart flytta sig, vilket den gjorde nu,
4 likadana siffror då får man önska sig något. Tänker **Önskar**
Bara till att hoppas att de går i uppfyllelse nu ! :)
Det händer bara 2 grg om dagen har ni tänkt på de? När de
e skoldagar har man inte tid att öbska sig något! ;)
22:22 & 00:00. Nu är de det som var imorgon för 2 minuter sen.
Så idag ska jag på konsert, om ca 9 timmar ska jag vara där..
Oupsi typ? Nä men.. Usch, vill verkligen att 'han' ska svara!
& ni får inte veta vem.. HEMLIGT.. SHH!
Eheh, hopas han svarar snart, men lär väl få reda på de sen när jag kommer
hem senare idag då min mobil har 5% batteri kvar. NOT GOOD!
Ehehe, nu är klockan 00:03 titta vad jag kan dra ut på tiden..
Eh, något annat att skriva om? Njea, hoppas på vinst från trelleborg idag!
Hade suttit väldigt bra!
Hah ni vet Andreas Drugge? Han spelade ju i Tff innan & nu spelar
han i Göteborg, Göteborg ligger sist & tff 12:a.. Okej, kanske inte
jätte stor skillnad med vi är inte under sträcket iaf..
Iaf, grattis Andreas Drugge du gick till ett sopelag! :)
Nä, skämt åsido! :)
Vångavallen, vångavallen, vångavallen e vårt hem. Den ska ligga här och inte på nån äng. Vår arena e vårt hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0